Trainingen
met hoofd, hart en handen
met hoofd, hart en handen
Ontwikkelaar/ Train de trainer
We ontwikkelen geen standaard trainingen, maar inspirerende leerinterventies die zichzelf bewezen hebben. Met betekenisvolle inzichten, mindset- en gedragsverandering, voor zowel de trainers als de deelnemers. We dagen de experts uit om vanuit een innovatief uitgangspunt te ontwerpen en te trainen. Niet vanuit de methodiek, maar vanuit de (veranderings)behoefte van de mensen. Ongeacht of we een methodiek kennen, willen we laten zien hoe één methodiek op verschillende manieren ingezet kan worden. Een training voor teammanagers vraagt om een andere benadering dan die voor callcentermedewerkers. We spelen in op de persoonlijke leerstijl, drijfveren en behoefte in relatie tot het doel, maatwerk dus. We werken zelfstandig, maar het liefst in co-creatie met de trainer of het team. Indien nodig helpen we bij het creëren van draagvlak voor de (online) trainingen. Samen bereiken we meer betrokkenheid, energie, interactie, plezier en impact. Beloofd!
Met Scrum je Academie bieden we een innovatief instrument aan om de manier waarop organisaties en academies trainingen ontwikkelen en aanbieden te transformeren. We laten zien hoe je met scrummen trainers en teams zelf kan laten beslissen wat ze willen leren vanuit de veranderopgave van de organisatie. Dit zorgt voor eigenaarschap, leiderschap, samensturing en draagvlak!
Competentiegericht trainen
Anders (samen)werken heeft als gevolg een veranderende competentieprofiel en opleidingsbehoefte bij medewerkers. Nieuwe kennis en vaardigheden zijn nodig om beoogde doelstellingen te behalen. Wij maken hiervoor maatwerk leerinterventies waarbij we uitgaan van de reeds aanwezige kennis en kunde. Enkele voorbeelden zijn het werken met een nieuw informatiesysteem, een andere werkwijze die vraagt om andere vaardigheden of samenwerken met andere stakeholders. We maken mensen enthousiast, brengen mensen in beweging en maken energie los. Veranderen is (samen) ontdekken!
Anders (samen)werken heeft als gevolg een veranderende competentieprofiel en opleidingsbehoefte bij medewerkers. Nieuwe kennis en vaardigheden zijn nodig om beoogde doelstellingen te behalen. Wij maken hiervoor maatwerk leerinterventies waarbij we uitgaan van de reeds aanwezige kennis en kunde. Enkele voorbeelden zijn het werken met een nieuw informatiesysteem, een andere werkwijze die vraagt om andere vaardigheden of samenwerken met andere stakeholders. We maken mensen enthousiast, brengen mensen in beweging en maken energie los. Veranderen is (samen) ontdekken!